În cursul zilei de vineri, 14 martie, consumatorii care au probleme cu operatorul de apă și canalizare, APAVITAL vor trebui să apeleze la altă formă de comunicare, în afara celei telefonice, deorece pentru o zi se fac lucrări de mentenanță la centrala telefonică.
Acest lucru este anunțat de reprezentanții APAVITAL printr-un comunicat de presă. Lucrările de mentenață se vor face la telefonul 0232969 și ale celor de telecitiri, telesold și teleavarii. În perioada cât centrala telefonică va fi indisponibilă, în situația, în care apar apar avarii la rețelele de distribuție care determină și situații de lipsă de apă la utilizatori, informațiile privind perioada estimată de întrerupere a apei potabile și zonele, străzile, localitățile afectate pot fi regăsite pe site-ul: www.apavital.ro la rubrica ”Întreruperi apă”.
Reprezentanții operatorului de apă și canalizare mai anunță că pentru perioada efectuării lucrărilor de mentenanță, în eventualitaea în care apar disfuncționalități la rețelele publice de apă și canalizare, acestea pot fi transmise de utilizatori, instant, prin adresă de e-mail:: avarii@apavital.ro.
Pentru alte tipuri de sesisări care necesită intervenția imediată a echipelor APAVITAL se pot folosi căile de comunicare alternative, cum ar fi adresa de poștă electronică: contact@apavital.ro, formularul de solicitare/sesizare din contul de utilizator și formularul de contact, reclamație disponibil la adresa www.apavital.ro. Lucrările de mentenață ale centralei telefonice, susțin reprezentanții companiei, sunt efectuate în scopul îmbunătățirii serviciilor oferite utilizatorilor.